Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Fikk bare sååå lyst på den. Har et stort fat på stuebordet i samme form... kanskje ønske meg den til bursdagen? :-) http://viewitem.eim.ebay.no/ALESSI_FC16_BLOW_UP_WALL_CLOCK_BRAND_NEW_AND_BOXED/250676497680/item
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Det kommer jo an på hvordan det ser ut hjemme hos deg, men sånn isolert sett syns jeg den var dritstygg...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Hehe, ingen andre enn meg som liker den? Tenkte å ha den på en hvit vegg i stua, eller på kjøkkenet på en av veggene (hvitt, stilrent interiør med mørk benkeplate).
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 huff,ble helt surr av å se på den.ikke min stil,men som sagt må resten være veldig minimalistisk for at dette skal se fint ut:-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Guuud, er det noen som fortsatt liker Alessi???? Det er jo sååååååå 80-talls. Grusom sak! Hadde gjort seg i et tyskt unkarshjem med sort, hvitt, glass, skinn og stål. Grøss.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Vil ikke rope ut at den er grusom, slik som mange her gjør. Selvfølgelig liker ikke alle det samme. Den er sikkert tøff hjemme hos deg. Hjemme hos meg går det i trehvitt, noe som også ses på som gammeldags og stygt av mange, men som jeg elsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå