snart mamma 83 Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg er akkurat blitt gravid. Her jeg bor er det vel ca 20 mil til nærmeste apotek, på dagligvarebutikken hadde de kun collett sine b-vitaminer med folat. Er de ok??
Karolili Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Anbefalt inntak av folat for gravide er 0,4 mg om dagen. Jeg vet ikke hvor mye folat det er i de du har funnet?
snart mamma 83 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 1 tabelett inneholder 200 ug.. jeg vet ikke hva ug er (u'en er en liten strek på foran) takk
Karolili Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 1000 µg er like mye som 1mg, så det vil vel da si at 200 µg er 0,2 mg? Det er altså halvparten av anbefalte dose. Det er vel uansett bedre enn ingenting
snart mamma 83 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2010 tusen takk!! da kan jeg muligens ta to tabeletter daglig!
Karolili Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Får du ikke for mye av de andre b-vitaminene da? Jeg kan ikke fryktelig mye om dette selv, men jeg ville ihvertfall ha sjekket. Lykke til uansett, og gratulerer
snart mamma 83 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2010 tja, jeg tror jeg bestiller på nett.. Bare for å være sikker!! Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå