Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 noen som vet hvordan størrelsen er der? har lyst å bestille en kjole, men usikker på om M/L er for lite =( Kan jo være både liten og stor i størrelsen....
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 heia, joda, jeg har bestilt endel derfra, er faktisk en bekjent fra gamle dager som startet og driver nettstedet. De fleste kjolene de selger følger samme størrelse som du vanligvis bruker..og skulle den ærlig talt ikke passe så har de en fantastisk personlig kundeservice..en gang bestilte jeg en kjole som ble utsolgt etter bestillingen min og jeg endte dermed opp med valget om tilbakebetaling eller gavekort på summen x 2...du kan jo gjette en gang på hva jeg valgte Skulle du lure på noe utover dette så har de også en gruppe på facebook hvor de svarer temmelig kjapt samt legger ut melding om salg/konkurranser som kommer både titt og ofte
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 hei.tusen takk for svar..har sett meg ut to kjoler der jeg hadde lyst på....har vært innpå siden masse, men aldri turt å bestille siden jeg ikke visste størrelsen og har bommet på nett-bestilling på andre sider før.. da krysser jeg fingrene for at M/L passer for kjolene var knall fine =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå