KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 Takk for svar:) Disse butikkene har jeg ikke her desverre :/ Flere steder jeg kan finne smykketre?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2010 ~*MulattMamma*~ Hvordan ser det ut og hvor mye kostet det?
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Menu har noen fine! De selges hos Tilbords, Glass Thomsen og Christiania glassmagasin... er litt dyre 469,-, men veldig fine... http://www.glassthomsen.no/produkter?filter=yes&cats=yes&prods=yes&c_parent_name=MENU&attr%5B1%5D=MENU&c_keywords= litt nede på siden..
Miss Honey Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Det jeg kjøpte på Åhlens har de faktisk på bohus også
~*MulattMamma*~ Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Ser helt greit ut, men når du løfter på det kjenner du at det er lett og bare juggel. Har det stående på soverommet, så ingen andre enn meg som skal løfte på det:) Tror prisen var under 100-lappen.
MathildeC Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Jeg så slike på Ting i går! Kanskje de har nettbutikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå