Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Jeg orker ikke å spise noen ting, men mann og barn skal få kokt torsk, gulrot, potet og bacon. Så håper jeg at jeg klarer å svelge noe av det også
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Idag fikk småen velge, så da ble det maxboller i paprikasaus og pastaskruer
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Stekt kveite, urtebakte poteter, hjemmelaget soppsaus og rotmos
The Bad Gal Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Idag blir det superenkelt og kjedelig , jeg er matlei. "Grove" pitabrød med karbonadedeig med tacokrydder, salsa, ost, rømme og litt agurk, tomat og mais. Ikke noe måltid å skrive hjem om akkurat....
ellen-propellen Skrevet 5. august 2010 #10 Skrevet 5. august 2010 Jeg er kjedligere enn deg Salad fingers så her blir det take out kinamat:-D Veldig deilig med hentemat innimellom.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 5. august 2010 #11 Skrevet 5. august 2010 Tror vi skal ha tika masal med salat og nanbrød;) Det er bare helt nydelig;))
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #12 Skrevet 5. august 2010 Fylt rødspette med poteter og grønnsaker.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #14 Skrevet 5. august 2010 Ingenting som heter Chicken masala. Sånn til opplysning.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #15 Skrevet 5. august 2010 3-åringen fikk velge. Vi skal i hagen å plukke bringebær, jordbær og blåbær å lage syltetøy av, under syltetøyet skal vi ha pannekaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå