ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Min spiser hver 2.-3. t. ca på dagen, hver t. nesten på kvelden, og om natta kan det gå 5t mellom hver amming. Kan ikke huske ifra sist at det var mating så ofte! Söstera hadde refluks, dvs at hun gulpet i ett, men hun gikk opp i vekt likevel. Fikk medisiner etterhvert. Rimelig sikker på at hun her har døet samme, men hun oøgså går veldig opp i vekt. Gått opp 1,2kg på 1 mnd! Lurer nesten på om hun får for mye? Kan de det? Gir dere hver gang det virker som de vil ha/söker?
Gjest JuniGull2010 Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Jeg ammer ca hver 3. time på dagen nå. Men på natten ammer jeg hver 2. time igjen, av en eller annen grunn! Han hadde et par netter hvor han sov lenger forrige uke og jeg trodde jeg endelig kunne få sove litt igjen! Men, nei da! Jeg gir hver gang han søker. Han har vært selvregulert hele tiden. Men jeg forsøker litt med smokken om nettene nå, da jeg har en mistanke om at han bare har et suttebehov. Gulp er vel bare overskudd? Sønnen min gulper en del han også, men ikke hver dag. Han er akkurat 7 uker i dag.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2010 Kjedelig med så mye amming om natta, da. Får håpe det snur seg. Ja, gulp er som regel overskudd. Men her er det ekstremt og hun skriker store deler av dagen pga sure oppstöt. Kjenner det igjen fra söstera desverre. Hun fikk påvist 317 sure oppstöt på et dögn ved hjelp av ph-måling.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2010 PS. hun her er også akkurat 7 uker i dag;)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Såpass ja! Huff.. Da har du nok erfaring på det feltet! :-) Håper det ordner seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå