Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Har fryktelig lyst til å prøve dette, for jeg er så veldig dårlig på å huske pilla=( glemmer den flere ganger i mnd.. Det jeg lurte på var: hvordan reagerte du på den? noen får jo mensen hele tiden, noen får ikke mensen i det hele tatt, noen får mensen som vanlig og andre i hytt å pine:S Var den vond å sette inn? Hvordan gjøres dette? kan den bli betent? Og hvor mye koster det for en som holder 3 år? er den forresten 100% sikker!?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Og da mener jeg en sånn som man setter inn i armen! vil gjerne høre fra flest mulig:) HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Hahaha, STANG?! Det høres jo ut som en lyktestolpe du skal sette inn! P-staven derimot, vet jeg ikke så mye om i og med at jeg ikke har hatt en selv. Men du får bedøvelse slik at du ikke har vondt når den settes inn (Mulig du merker noe, men ikke mye) Den er ikke 100% sikker, som all annen prevansjon!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Jeg har ingen persolige erfaringer med p-stang/stav, men jeg har ei venninne som angrer som en hund etter at hun satte det i armen. Hun gikk masse opp i vekt (hun gjør det med p-piller også), humøret var svært opp og ned, hun fikk betennelse og endte opp med et stygt arr på armen. Jeg også tenkte tanken på p-stav, men etter å ha sett og hørt hennes erfaringer, slo jeg fra meg den tanken. Men jeg ville anbefalle p-ring, den syns jeg fungerer bra og gir lite bivirkninger på meg i hvertfall. Men man må jo huske den en gang i måndten da:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 nei men jeg har nettopp fått ny flaggstang. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 ikke enig med 14.11 ang p-ring, det er noe styr. Fulgte stadig med kuken på vei ut, hihi...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Hahaha anonym 14:13 *kremt* litt morsomt;P Jeg har ikke hatt det problemet da og ikke har jeg hørt noen andre ha det problemet. Men det går sikkert hvis mannen er veldig stor;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå