Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Har fått meg ny kjæreste etter at det ble slutt med exen for ett halvt år siden. Dette er spesielt, har aldri kjent det sånn før. Har aldri vært noe særlig for å gifte meg, sikkert fordi jeg ikke har funnet den rette men når jeg tenker på ham ønsker jeg faktisk inderlig å gifte meg og å leve resten av mitt liv med han. Det dukker ikke opp noen tvil eller men i det hele tatt. Håper jeg ikke bare er høy på forelskelse...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Er det ikke deilig? Bare å nyte det- du har funnet den rette! Jeg hadde det sånn da jeg traff min mann, jeg bare visste det. Og selv om vi bare var 19 år gamle, så har vi nå holdt sammen siden, vi er inne i vårt 12 år Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Det handler ikke om å kunne leve _med_ en person - det handler om å ikke ville leve uten!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Det veit man bare. Og selv om det ikke varer til man er 80 kan det likevel være den rette for deg nå. Et forhold er ikke mislykket hvis man har 10 fine år, et slitsom og deretter går fra hverandre, det er de 10 årene som teller.
Hopptetussa90 Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Sånn følte jeg det også da jeg og mannen min nettopp hadde "blitt sammen". Nå er vi gift. Magefølelsen din er som regel en riktige.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Det vet du den dagen du slutter å stille deg selv det spørsmålet.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Ikke analyser det i hjel... Jeg tror ikke det finnes EN rett, eller at det går an å vite tidlig i forholdet om man passer sammen om en haug av år. Men om du har det bra sammen med ham nå, og det ikke er for mye krøll og negative ting så er jo alt bare velstand. Grattis med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå