Gå til innhold

til deg som var utro, og mannen fikk calmydia

Anbefalte innlegg

Skrevet

clamydia kan smitte ved toalettbesøk...

det er en bakterie.. der har du unnskyldningen til han.. eller så er det jo null problem å knuse en tablett i maten hans da.. funker d også.. er jo ingen lang kur å ¨gå på.. tror det er 1 tab, max 2

har du lært å ikke har tenkt å være utro igjen, er det ingen ide å si noe.. d skader han bare mer enn det å ikke vite

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig flott innlegg, hjelp et simpelt utro kvinnemenneske som skylder på noe så idiotisk som fylla med å dekke over.

Fy faen, for en idiot du er HI.

Skrevet

Lurer på hva svarene hadde vært om det var en mann som lurte på det samme?

Ville det da blitt anbefalinger om at han burde knuse piller i maten hennes eller ville han blitt skjelt ut etter noter?

Skrevet

Hehehe.. Jeg vil gjerne se dokumentasjon på hvor mange som har blitt smittet ved toalettbesøk :)

Skrevet

Her må du nok regne med litt pepper HI men jeg er helt enig med deg.

unødvendig å fortelle når det ødelegger mer enn det gagner,

sikkert noen som mener at sannheten alltid kommer for en dag men det er sludder, det trenger den slett ikke gjøre.

Skrevet

Wow, det finnes flere som mener at det er ok å lure i fyren medisiner i hemmelighet i stedet for å ha ryggrad nok til å si fra? Det er jo helt forkastelig!

Skrevet

det er faktisk mulig å få det ved toalettbesøk.. kan sikkert søke d opp på nettet om man er intressert,, det er bakterier som ligger i underlivet, såklart de kan komme på toalettskålen..

utover det står jeg for d jeg sier.. mye bedre å holde kjeft, enn å fortelle sannheten, å ødelegge alt.. isåfall om dette var et engangstilfelle.

jeg ville ikke visst det i allefall

Skrevet

ja sånn er verden. Det krever nok ryggrad å si noe når man vet at man risikerer å miste alt man har.

Skrevet

men kun om dette er noe som aldri skjer igjen da, å man virkelig angrer

HI

Skrevet

De bakteiene du snakker om overlever kun i bestemte miljø, og vil dø i løpet av få minutter hvis de tilfeldigvis skulle slumpe til å havne på toalettskålen. Din teori om smitte via toalettskålen faller dermed på sin egen urimelighet.

Skrevet

Pisspreik. Det er ikke mulig at klamydia kan smitte via toalettskålen da den må leve inni menneskeceller for å overleve.

Skrevet

Hva med denne mannen da? Hans rett til å ikke bli ført bak lyset? Hans rett til å vite om han sannsynligvis har en kjønnssykdom? Hans rett til å vite hvilke medisiner som puttes i ham, ikke minst?

Du selv hadde bli fly forbanna om du fikk greie på at du hadde en sykdom men ikke fikk vite om det, og at medisiner ble lurt i deg uten din viten. Han finner nok ut av det etterhvert. Hvordan hadde du tenkt å få tak i pillene forresten? Skriver legene ut medisiner til noen som ikke kommer til legen selv?

Skrevet

Går ikke ant å smitte med toalettbesøk.. Syns du skal sjekke fakta litt bede HI.. :)

Skrevet

Signerer. Det er vel dessuten opplysningsplikt når det gjelder kjønnsykdommer- og jeg vil tro det å lure i noen medisiner uten deres viten og vilje er ulovlig?

Til sist- jeg har studert medisin, og klamydia smitter IKKE via noen toalettskål!

Skrevet

jeg hiver inn hånkle, finner ikke noe sted jeg, at d står bekreftet.. hørte det på P4 se, med hun silje stang, ang ting vi ikke visste,

men da stemmer d ikke da.. flaut..

men å lure i piller er jo en mulighet=)

Skrevet

Det er virkelig skremmende at folk her inne er truendes til å oppføre seg slik, man lurer ikke medisin i andre mennesker for å unngå ubehageligheter!!!

Skrevet

Like fullt en ulovlig, og umoralsk, mulighet.

Skrevet

En mann hadde fått akkurat samme svarene. Et svin er et svin, enten de er et mannlig eller kvinnelig

Skrevet

12:18

En mann hadde nok fått samme svarene. Et svin er et svin, uavhengig av kjønn!

Skrevet

Silje Stang er jo rene atomforskeren, lurt av deg å ta lærdom av hennes vise ord.

*pffffff*

Skrevet

Hehe, utrolig at noen tror på slike røverhistorier om at klamydia kan smitte via toalett.

Nei, HI i den andre tråden har inten valg om historien er sann, hun må ta ansvar for det hun har gjort.

Jeg har selv vært i samme situasjon som mannen hennes er i nå, og jeg var fryktelig sint, skuffet og lei meg over det han hadde gjort. Men vi fikk parterapi, brukte mye tid og har funnet tilbake igjen. Tillitten er skjør, og det må jobbes med forholdet, ikke enkelt. Vi ser kansje på ekteskapet litt mer seriøst enn folk flest, skal mye til for at en skillsmisse er aktuell for vår del.

Så hvis du som var utro leser dette, vær så snill, fortell ham sannheten. Det er bedre enn å leve med en løgn uansett om forholdet deres kan reddes eller om han går fra deg pga dette. Har man først gjort en slik tabbe så er det ingen vei tilbake annet enn å si det, særlig når det også har fått følger slik som i ditt tilfelle.

Om kort tid kan det tenkes han får symptomer på klamydia, og selv om du hadde greid å lurt i ham behandling så må han testes i ettertid. Vær klar over at menn ofte får svært ubehagelige symptomer, det blir verre å forklare ham det da.

Min mann fikk symptomer etter noen få uker, han hadde også vært full og angret i ettertid, vaklet om han skulle fortelle eller holde kjeft. Jeg var svært syk og gravid da dette skjedde, så han turte ikke si det da, var redd jeg skulle abortere pga sjokket. Men han måtte da han oppdaget at han hadde klamydia, verste jeg har opplevd, men vi har klart oss, men forholdet blir aldri som før, noe er for alltid ødelagt.

Skrevet

Det jeg synes er ganske utrolig er at dere snerpete kvinnfolka her inne sitter på deres høye pedistaller og prøver å innbille dere selv at dere aldri har eller kommer til å begå feiltrinn i livet...

LYKKE TIL sier jeg bare.

Livet er fullt av prøvelser og feilsteg.

Det unnskylder ikke denne damen som har vært utro, men for guds skyld hun gjorde en feil og angrer.

Selv annerkjente samlivseksperter sier at: om det var et engangstilfelle og man angrer bitter og det IKKE betydde noe, så burde man ikke si noe til sin partner.

Det kan gjøre mer skade enn det gagner.

Jeg har selv gjort feil i livet, men har lært av dem.

Jeg har aldri vært utro med mannen min, og faren til mine barn. Og jeg håper at mine tidligere feiltrinn gjør at jeg unngår enhver slik dumhet igjen.

MEN jeg vet at jeg er et menneske som har feil og mangler, og jeg dømmer ikke denne kvinnen for det hun har gjort.

Jeg ser angeren, og desperasjonen til å få det ugjordt.

LYKKE TIL til deg det gjaldt.

Nå er det jo så beklagelig at du fikk påvist en sykdom.

Men som noen sa i den andre tråden, dette kan ha vært noe du har bært på en stund.

Håper dere ordner ut av det, for ekteskapet og barnas skyld.

Dere andre kommer til å få en kraftig oppvekker når dere faller ned, og fatter at livet er ikke A4

Skrevet

Alle kan gjøre feil, ja, men da STÅR MAN for det man har gjort!

Man gjør ikke enda en feil ved å gjøre noe ulovlig som å lure i et annet menneske medisin, og man vever ikke enda et nett av løgner.

Man tar ansvaret for den feilen man begikk, og tar den "straffen" man evt må ta.

Skrevet

13:53: Mannen din kan umulig se på ekteskapet som så fryktelig seriøst når han får seg til å ha seg med andre damer bak din rygg mens du er gravid og syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...