Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Hva synes dere om dette? http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article3756623.ece
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Etter forrige flytur hvor jeg satt i fire timer med en unge bak meg som enten sparket i setet, hylte, eller sto i setet og hoppet og lugget meg nesten hele veien, så høres barnefrie fly ut som en knallidé! Jeg snakket til både barn og foreldre, og personalet snakket til dem, men den lille "prinsessa" måtte ikke snakkes til eller hindres i sin utfoldelse, fikk vi beskjed om. Da jeg tilslutt snakket strengt til henne og sa at " NÅ får ikke du lov til å holde i setet mitt og hoppe lenger, for du lugger meg og rister på meg!" Da gikk foreldrene av skaftet og forlangte å få bytte plass. Det fikk de ikke, men fikk derimot beskjed om å holde barnet sitt i ro resten av turen...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Fantastisk! Og så håper jeg de lager fly der det utelukkende er plass til barn og foreldre. Trenger ikke være mange avgangene, men litt bedre gulvplass, litt annen mat og så videre. Skulle betalt mye for akkurat det.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Bra tiltak. Det finnes garantert et marked. Folk betaler jo førsteklasse for å slippe småbarnsfamilier.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Jeg hadde betalt mer for å fly uten fulle nordmenn som medpassasjerer.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 He he, det heter å bestille reisen selv og ikke bruke charter Jeg har bare reist med charter en gang og det var pyton det!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #9 Skrevet 5. august 2010 Skal man sortere ut alt som kan være en ulempe for andre passasjerer så blir det mange forskjellige avganger hver dag. Jeg synes det er mer plagsomt med de som stinker røyk, mannfolk som spriker med beina så de tar halve plassen min og i tillegg tror de eier hele armlenet fordi det er ved siden av hans stol, og for å ikke snakke om sure flyvertinner/verter, de skulle jeg gjerne hatt på egne fly. Mine barn er roligere og oppfører seg bedre enn mange voksne. Så det er ikke de som behøves sorteres ut. De smiler og sier takk, noe som er mer enn hva de jeg hadde på hver side sist flytur gjorde. Men bevares, lager de en eget fly med lekesone i midten flyr jeg gjerne med det. Utenom det, så trenger ikke vi eget fly for å ikke forstyrre andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå