Leona77 Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Hvordan vil det være best å oppbevare brødet som vi skal ha ved siden av koldtbordet til barnedåpen? Brødet må jo kjøpes dagen før og jeg er redd det blir tørt til dagen etter. Hadde vært fin å få skjært det opp dagen før også.... Legge i kjøleskap? La det ligge i plastpose eller papirposen med plast utenpå??? Hva er best?
Gjest irismor Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Kjøpte brød hos bakeren ferdig oppskåret. Det ble levert i gjennomsiktige plasposer som åpningen var teipet igjen. Holdt seg veldig godt.
ellen-propellen Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Jeg kjøpte brød på bensisnstasjonen etter kirken:-) (eller mannen gjorde hehe) Du kan også kjøpe halvstekte brød i butikken og steke de på dåpsdagen. Cateringfirmaet jeg bruker nå vi skal ha snitter osv bruker slike brød,så det er helt stuerent:-D
*shehasmyheart* Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Jeg har lagt det ferdig oppskjært i frysa. Tar det opp en halv time før mat ca:)
Leona77 Skrevet 5. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2010 Takk for tips Kjøpe på bensinstajonen samme dag tar jeg nok ikke sjansen på he he Blir nok enten ferdigoppskjært i fryseren, eller havlstekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå