Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg har hatt mensen i 2 dager no og har fått noen sinnsyke magekramper som ligner veldig på rier. Har aldri kjent noe lignende (utenom rier da) Det er ikke sammentrekninger av livmor tenker jeg for slike smerter hadde jeg før jeg fikk barn, når jeg hadde menstruasjon. De smertene jeg har nå setter meg helt ut Noen som har hatt dette før?? Lege får jeg ikke fatt i grunnet ferie
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Hvis smertene sitter høyt i magen, kan det være gallesmerter. Har du spist noe som er unormalt fett? Eller for eksempel is på tom mage? Jeg har hatt dette en gang, og det var helt jævlig. Hadde det i tre dager, og det kom i tak som varte noen minutter.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 De sitter "midt" på magen Når takene kommer er det bare å slippe alt og bite all smerten i seg. Grusomt dette HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Første mensen etter fødselen? Da kan det gjøre ekstra vondt. Hvis ikke burde du kanskje ringe legevakta og spørre?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Fødte for akkurat ett år siden. Har ikke hatt menssmerter siden jeg fikk barn... HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Merkelig. Hvis ikke ibux/paracet hjelper synes jeg du kan ta kontakt med legevakta for å få sjekket det og eventuelt resept på sterkere saker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå