Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Sånn, da har jeg fått sagt hva som irriterer meg i dag.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Ja, og obs skrives slik, og ikke ops, og kjappeste skrives slik og ikke skjappeste. Det har irritert meg lenge.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Men det kan vel ikke stemme at det skrives "fjortiss"??? Jeg har sett at maaaange gjør det, men siden ingen andre enn meg reagerer på det velger jeg å spørre her
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Fjortis eller fjortiss.... Jeg går for fjortis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå