Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Knippeøvelser i forhold til å trene opp underlivet, slik at det blir stramt igjen til å ha sex?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 5-10 min tre ganger daglig, resten av livet. Kortere knip først, så lange. Gjerne i forskjellige stillinger.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Man driver ikke knipeøvelser for å trene opp underlivet for at det skal blir stramt igjen til å ha sex...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Eh, blir det ikke TRANGERE når man har gjort sine øvelser i en tid da??? Så man må alltid være vid som en låvedør?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 he he he he sorry måte bare le litt. trudde man skulle trene underlivet på grunn av sex også jeg ikke bare pga skvettingen.
Super-Mish Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Det Tracy Cox skriver om knipeøvelser i boka Hot Sex har ikke mye med å unngå skvetting å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Og hu Cecilie dama fra c-punktet.no (heter noe annet nå, kommer bare ikke på det) skriver bl.a. at skal en ha orgasme under samleiet; Knip knip knip!! Så knipeøvelser er ikke bare for skvettingen nei! Kniper for harde livet og har ikke født barn enda og ikke har jeg (eller har hatt) problemer med skvetting. Så for sexens skyld jenter: KNIIIP!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Jupp. Kniping er topp for sexen også! Hilsen første annie som svarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå