mamma til 3:) Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Har nå gått med kvalme siden Desember og kan vel med hånda på hjertet si jeg er DRIT lei kvalme...:( Har maks ett par dager der den er sånn nogenlunde grei, men så er det ei uke med helvete... Heldigvis kommer det noe godt ut av kvalmen:D:D Og de 47 dagene jeg har igjen til termin skal nok gå bra:) Måtte bare få ut litt frustrasjon ang kvalme:p Og puppa mine da... Ehhh... De vokste veldig og jeg har gått opp 10cm rundt bysta, brystvortene blei mørkere og større og puppa strutta skikkelig:) Men nå syns jeg de er blitt "slappe" igjen.. Noen andre som har det sånn?? Og en siste ting, dattera mi på 3år har begynt å komme inn til oss om natta... Passer såååå utrolig dårlig nå som lille frøken snart kommer. Noen tips?? Noen med tips til bleieslutt også?? Ho vil bare ikke gå uten bleie... Kan godt sitte på do, men gjør sjelden noe...
2 boys & now pink Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Har også en 3 åring som er midt i bleieslutt periode nå. Han er veldig flink å gå på do og både bimmelimme og bommelomme. Problemet er at en må hele tiden si til ham at nå skal vi på do. Han har ikke tid eller lyst til å avbryte lek for dette...
Evigheten Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Svarer på puppespørsmålet jeg da Mine har også oppført seg sånn. Ganske tidlig ble de store og fine (har ganske små fra før, he he), men nå på slutten er de mindre og slappere igjen...også har den ene brystvorta blitt dobbelt så stor som den andre. Hmm...spesielt.
cakes Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 prøvd tegnøkonomi system? sette et kryss for hver gang ho tisser, 2 kryss for når det kommer mer... eventuellt klistremerker. når ho har oppnådd 10 kryss så får hun en sluttforsterker... et ekstra stort klistremerke, eller en liten sprettball eller noe annet småtteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå