Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 jeg skal lage lunsj til en venninnegjeng og jeg vet ikke hva jeg skal lage!! brødskivelunsj blir liksom så kjedelig... Det må være enkelt å lage og enkelt å spise:) noen som har noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Pastasalat! Likt av de fleste, enkelt å lage og enkelt å servere. Taco-buffet? Evt. tilpasse den litt til vegetar, kald mat eller andre lyster?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Hmm.. Hva me å smøre på noen rundstykker og lage en eggesalat eller potetsalat.. Eller bare koke noen egg dem kan ha på.. Har du litt forskjellig pålegg er det altids godt med runstykker, både dem man lager selv og dem man kjøper og varmer i ovnen..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 skruepasta feta pinjekjerner issalat paprika agurk tomat mais oliven blomkålbiter og creme fraiche til
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Kikertsalat med koriander, her er én oppskrift som ser god ut: http://homemaker.blogg.no/1229550883_kikertsalat.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå