Gå til innhold

39+0 og mistet all matlyst, har bare ekstrem tørste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten sluttet å spise.... Vet jo at jeg må spise. Klarer frukt og yoghurt. Men jeg er så tørst. Drikker spesielt mye melk. Det er fantastisk godt. Frokosten idag var 1 liter skummet melk. Er ikke sulten heller. Merkelig fenomen.

Noen fler som har mistet matlysten? Er ellers frisk. Og jordmor har sjekket urinen for glukose for en ukes tid siden. Det var før matlysten ble borte da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin på tirsdag, har også mistet matlysten, blir kvalm når jeg spiser å får så å si ikke i meg noe mat :(

Skrevet

jeg har enda 19 dager til termin og har heller ikke den store matlysten, jeg spiser men er ikke sulten (does that make sense), men ja drikker mer. skal til JM i dag så får høre med henne :D

Skrevet

Hadde omgangssyke for 4 dager siden. Og tror det gjorde "utslaget". Har også endel halsbrann. Men vet ikke helt om det hjelper å ikke spise. Men mye næring i melk og frukt da. Så det går nok bra!

Skrevet

jeg har også mistet matlysten, har sliti med ekstrem kvalme i 2 uker nå ( er 38 +3). har fått kvalmestillende og alt, men ingenting funker. så fort jeg putter noe i munnen så kommer det rett opp. så nå lever jeg på nøtter og litt vann. har vært på flere kontroller også, babyen har det helt supert, det er bare jeg som ikke har det helt topp. var på sykehuset i går og fikk 1 liter intravenøs væske. hjalp litt det.

men som legen sa til meg, det er sjelden det går utover babyen så sent i svangerskapet, de tar all den næring de trenger uansett. desto verre for mamman...:)

Skrevet

kjenner meg igjen - det er igrunn ingentting som frister. Spiser allikevel da, siden jeg vet jeg pleier å kose meg med mat... :-p men aldri vært så matlei før. Ikke kjenner jeg sultfølelse heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...