Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Utbudd på gang!! Av kjerringråd og reseptfrie midler... Hva funker for deg?? Utbruddet mitt er veldig lite. Får to-tre blemmer på et område mindre enn en femtiøring, på den ene ytre kjønnsleppen. Får kanskje utbrudd én gang i året, så det er ikke noe som er så plagsomt at jeg føler jeg trenger legen til det. Nå kjenner jeg prikkingen og ømheten, så da er det bare snakk om et par dager max.. Help mee! Er prøver, midt i eggløsningstiden, så det er mildt sagt frustrerende at det kommer utbrudd nå...!! Prøve å minisere utbruddslengden, så kanskje rekker vi det likevel!! :-|
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 hva med å forhøre seg på apoteket? flaut kanskje, men de sitter med viten om hva som funker.. aldri vært borte i dette før, så kan ikke gi noen tips desverre.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Det som var planen, men tenkte jeg skulle høre først.. Personlige erfaringer, lissom... Men takk for svar uansett!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Er nygift, så det er vel stresset som har utløst det, tenker jeg! *blæh* Får håpe apoteket har noe i tillegg til mindre stressing! Hehe. Takk for tipset, forresten. Blir altfor lett stresset..må faktisk bli minnet på av andre at jeg må stresse ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå