Snellamedto Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg har hørt at hudormer/ sorte prikker ofte skyldes ansiktskremer som tetter porene, eller inneholder et eller annet stoff som gjør sorte prikker verre... ellerno. Er det noen som har erfaringer med dette? Evt bare en god ansiktskrem for TØRR hud som også er sunn for huden? Det hadde ikke så mye med svangerskap å gjøre, men.. :-) Hva gjør man ikke for å føle seg fin i disse dager ;-)
Fru.Antonsen Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Jeg vil anbefale NuSkin på det sterkeste! Selv bruker jeg både body lufra (body/face scrub), body lotion, PQ10 (ansikts serum) m.m Produktene til NuSkin er uten E-stoffer og kjemikalier, jeg føler meg meget bra med de og kontra parfymerier er ikke prisene så halveis gæli Jeg har en allergisk hudtype, veldig ømfintlig for feil produkter og har ikke reagert på noen av de produktene jeg har brukt innen NuSkin! Her i vinter hadde til og med datteren min "frostbitt" i ansiktet etter sprengkulden og jeg brukte Firewalker og hun ble bra over natten! Anbefales på det sterkeste! Ta kontakt hvis dette høres interessant ut så kan jeg fortelle deg mye mer om produkter og hvordan du får tak i dem Treffes her på BiM eller på [email protected]
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 hey hey,beklager å stjele tråden altså,men JennyS kan jeg også snakke med deg om dette? hvor få tak i etc, jeg er plaget med sorte prikker,bruker og klemme dem vekk,men tar jo bare noen dager så er de der igjen.. :/ føler meg ikke så komfortabel med det..
Snellamedto Skrevet 5. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2010 Kan ikke bare jenny gi oss en link videre her, f.eks? Det hørtes jo veldig bra ut! Men, jeg har en veldig god ansiktsrens, det er bare det at det hjelper litt lite når jeg får sorte prikker med en gang igjen etter å ha brukt ansiktskrem...
snart mamma 83 Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 hei jeg har hudpleiesalong og kan virkelig md sine produkter eller decleor. om du får hudormer etter å ha brukt er kremen for fet for din hudtype. Du bør høre med en hudplieier om å finne en god dagkrem for din hudtype. Høres ut som du trenger kremer basert på fukt!
Snellamedto Skrevet 5. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2010 Åh, takk! Ja, det er mulig. Jeg har alltid slitt med veldig tørr hud og eksem, men det har blitt bedre med årene så kanskje jeg ikke trenger like fet krem lenger. Jeg skal gå innom en hudpleiesalong i morgen! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå