Mai11Mamma Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Jeg starter på jobb 8, og frem til det er offisielt at jeg er gravid vil jeg gjerne prøve å skjule det. Hvordan klarer dere det?
..snøklokke.. Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Jeg klarte det ikke.. Var veldig kvalm og uggen i noen uker undt 6 uke og fremover.. De jeg jobbet tettest med fikk da vite det. De andre skjønte det muligens der jeg gikk grå i ansiktet og spiste tørre knekkebrød. Og ikke drakk jeg kaffe heller.. Jeg brydde meg egentlig ikke så mye om å gjøre alt for å skjule det, energien var liksom andre steder...
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Jeg var hjemme fra jobb den dagen kvalmen kom. Og den kom virkelig for fullt! Merket ingenting før jeg våknet en morgen og var kjempekvalm. Endte opp med sykmelding fra midten av november til jeg klarte å komme meg tilbake i halv stilling i midten av februar... Så trengte ikke skjule det Haha Men måtte jo fortelle dem årsaken til at jeg ble så lenge sykmeldt da...
Gjest Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Den verste kvalmen har heldigvis gitt seg her nå, men de siste ukene før ferien var grusomme for å si det rett ut! Jeg gjorde ikke så mye for å skjule det, spiste mye frukt og drakk mye vann, jeg syns det ble litt bedre hvis jeg spiste ofte. Hadde jeg jobbet med kvinner ville de nok skjønt det når jeg sluttet å drikke kaffi, spiste mer og var stille og blek Men siden jeg jobber med bare menn så skjønte de ingenting før jeg slapp bomben etter ferien, haha
Mai11Mamma Skrevet 5. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2010 Hehe... Ja da har du det nok lettere enn meg, for jeg jobber bare sammen med damer... Grugleder meg!
solskinn1980 Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Nei det var ikke lett å skjule det. Jeg satt ihvertfall ikke sammen med de andre i kantina for greide ikke å se på når andre spiste... Jeg sa det til sjefen og hun jeg jobbet nærmest med. Så ble det mye lufteturer og dobesøk.-)
mastermind Skrevet 6. august 2010 #8 Skrevet 6. august 2010 spiste salte lakrisdrops, lovehearts og god mat (baguetter med godt pålegg). frukt. appelsinjuice. en av kollegene som merket det på matinntaket mitt, men hun sa ingenting før eetter jeg sa det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå