Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Hei, mitt lille gull på litt over to uker har fått øyekatar. Noen andre med erfaringer?
abella Skrevet 5. august 2010 #2 Skrevet 5. august 2010 Knerten hadde øyekatarr da han var litt eldre. Vi dryppet med morsmelk 2-3 ganger i døgnet i rundt 5 dager så gikk det gradvis over. Man venter vanligvis før man gir medisiner.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 jeg brukte også morsmelk, og da gikk det over av seg selv etter kun 2 dager.
Willy Wonka Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Min gutt hadde det da han var 1 uke. Jeg gikk til lege og fikk sånn salve som skulle smøres på hver 12 time.
Makkapakka Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Vi prøvde morsmelk aller først, men det hjalp ikke. Vi måtte også til lege. Fikk dråper som skulle dryppes 5 ganger om dagen.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Hei pikenurk.. !! Gratulerer med den lille snuppa! Så du fikk henne den 17.juli - det er min bursdag også :=) Jeg fikk knærten min 24.juli - en uke etter deg. Når det gjelder øyekatarr - ville jeg forsøkt med morsmelk + MEGET god hyginene (vaske bort puss, og vaske hender konstant). Det går jo an å ringe legen å høre? Håper dere koser dere ellers! Klem fra DollyD & Mikkel.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Mini hadde øyekatar da vi dro fra sykehuset. Vi fikk med resept på øyedråper som skulle tas 4-5 ganger om dagen. Det gikk kjempe fint når han var så liten:) Brukte vel dråpene ut kuren, i to uker:) Ville reist til legen jeg:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå