Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #1 Skrevet 5. august 2010 Skimter en anelse av en strek på testen, samboeren min ser den også. Har testet og testet de siste ukene, og ingen av testene (kanskje 20 stk??) har vist noen antydning til strek. har vi fulltreffer? Skal teste på nytt på fredag (gir meg selv en dag karantene for å være sikker)...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Den er positriv ja! Gratulerer!!! (Husk, det går ikke ann å bare være litt gravid)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 strek er strek uansett hvor svak den er
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Oj...så på testen fra i går, myyye tydeligere strek nå. Og ny test (strimmel) viser også strek (om enn noe svak den og). Så da er vi vel i gang da. Termin ca 15 april =)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 Oi oi oi.... Desperat.... Vent nå litt og se før du annonserer det på facebook.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #7 Skrevet 5. august 2010 Hihi, sjalusi er den største boken, med den styggeste skriften ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Sjalu fordi? Jeg også har lyst på barn så masse at jeg tester tjue ganger i måneden og ser streker av ren viljestyrke? Nei, det er ikke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå