Gå til innhold

hjemmestriping som gikk galt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp stripa håret hjemme! Resultat = jævlige gule striper. Visste egentlig bedre, men tenkte å spare meg for en dyr frisørtime før ferien :-(

Heiv oppi en sånn color reflex farge nå (lysebrun/kastanje), som varer 2-3 vask, for å bøte på skaden.

Det blir nok frisørtime i morgen for å rette på skadene, sukk...Noen som har vært borti det samme som kan komme med gode råd/alternativ til frisør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilla sjampo eller ny bleking. Antar du har veldig mørkt hår, da blir gult ofte resultatet, men gulfargen vil roe seg etter en stund. Vanskelig å treffe de samme stripene på nytt igjen.

Anbefaler å kjøpe en farge du synes er fin og bleking. Sett fargen i hele håret og legg blekingen oppå fargen mens den er i. Gir nesten alltid bra resultat. Har ikke opplevd å mislykkes med dette i mine 10 år som frisør.

Lykke til

Skrevet

Gulfargen forsvinner gradvis (kanskje ikke helt bestandig, men det blir bedre), på lik linje med at den blir mindre synlig i et tørt hår, kontra et vått..

Skrevet

Å, he, he.. Nå leste jeg feil på overskriften og trodde der stod "Hjemmestripping som gikk galt" som i stripping før fødsel... Lurte virkelig på hva som var skjedd... :)

Skrevet

Hehe, slik leste jeg overskriften første gang også, 02:44 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...