Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Har nettopp stripa håret hjemme! Resultat = jævlige gule striper. Visste egentlig bedre, men tenkte å spare meg for en dyr frisørtime før ferien :-( Heiv oppi en sånn color reflex farge nå (lysebrun/kastanje), som varer 2-3 vask, for å bøte på skaden. Det blir nok frisørtime i morgen for å rette på skadene, sukk...Noen som har vært borti det samme som kan komme med gode råd/alternativ til frisør?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Lilla sjampo eller ny bleking. Antar du har veldig mørkt hår, da blir gult ofte resultatet, men gulfargen vil roe seg etter en stund. Vanskelig å treffe de samme stripene på nytt igjen. Anbefaler å kjøpe en farge du synes er fin og bleking. Sett fargen i hele håret og legg blekingen oppå fargen mens den er i. Gir nesten alltid bra resultat. Har ikke opplevd å mislykkes med dette i mine 10 år som frisør. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 Gulfargen forsvinner gradvis (kanskje ikke helt bestandig, men det blir bedre), på lik linje med at den blir mindre synlig i et tørt hår, kontra et vått..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 Å, he, he.. Nå leste jeg feil på overskriften og trodde der stod "Hjemmestripping som gikk galt" som i stripping før fødsel... Lurte virkelig på hva som var skjedd...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Hehe, slik leste jeg overskriften første gang også, 02:44 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå