Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 - Noe jeg bruker å være i svangerskapet.. Er nå 6 uker på vei.. Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Helt sikkert. Mange fæle folk som ikke har en eneste plage
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 hehehe, det var jo også en måte å vinkle det på.. min bekymring var egentlig: er det virkelig en sjanse for at det virkelig er en baby der inne, når jeg ikke har alle svangerskapssymptomene? Har ømme bryst og stikking i underlivet, og kjenner dte litt i bekkenet.. Har mistet to ganger tidligere, så er veldig redd jeg skal miste igjen.. Innlegget var altså ikke ment for å skryte av de manglende symptomer.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Du, unnskyld! Det var ment humoristisk, men jeg kunne godt slengt på et smilefjes:-) Som du sikkert skjønner har ikke jeg opplevd det, men kjenner andre som ikke har merket NOENTING. Jeg har også mistet to ganger, så vet hvordan det er å bekymre seg. Har du testet deg da?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Den er god:-) Gravi testene er positive ja, men tenker jo mine tanker på om noe er galt når jeg ikke kjenner et snev av kvalme og trøtthet.. Har bestandig vært veldig trøtt tidlig i mine forrige svangerskap, kvalmen har heldigvis vært ganske snill med meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå