Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Jeg og barnefar har snakket om å gi forholdet en ny sjanse, og eventuelt at jeg og babyen vår flytter inn til ham.

I morgen skal jeg ned til Nav og gi beskjed om dette pga O.S. Får jeg likevel O.S for august da, eller bare stopper de utbetaling med det samme?

 

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den faller bort veldig fort. lan være du får for august, men så vil du ikke få videre.

Skrevet

Ja, det er jo forståelig, men håper likevel at jeg får for august. Må jo fortsatt betale husleie for der jeg bor nå for denne måneden. En venninene mener jeg bør vente to uker til etter neste utbetaling, men nei takk. Rett skal være rett

Skrevet

Joda, du får for august også. D jeg meldte at bf flyttet inn til oss, fikk jeg både for måneden vi var i og måneden etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...