Gjest Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg er snart 30 år, og jeg vet fremdeles ikke hva jeg vil bli. Det er ingenting som får meg til å tenke: "Det har jeg kjempelyst til å jobbe med resten av livet!" Jeg jobber ikke som det jeg er utdannet til pga. vanskelig å få jobb. Visste ikke det før jeg allerede hadde begynt på utdannelsen. Tenker at jeg lever bare en gang, så ønsker å få noe ut av livet mitt. Har lyst til å bli noe, men hva?
Sweet Amber Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Ikke tenk at det er trist, tenk på at alle mulighetene fortsatt er åpne! Jeg visste heller ikke hva jeg ville bli før for et års tid siden. For få år siden startet jeg på en tilfeldig kort utdannelse siden jeg ikke fikk bestemt meg for hva jeg ville bli, deretter ble jeg tilbudt jobb og i den jobben kom jeg borti regnskap som jeg syntes var kjempegøy å drive med. Hadde aldri trodd at jeg kom til å synes det var noe ok, det høres jo veldig kjedelig ut, men siden jeg måtte det lærte jeg hva jeg liker å holde på med. Nå driver jeg og videreutdanner meg innen regnskap og på lang sikt kommer jeg til å ta bachelor samtidig som jeg jobber med regnskap. Men jeg er 30 og ikke på langt nær ferdig ennå. Føler ikke at jeg er for gammel til å utdanne meg heller:) Bare ikke sett deg ned og gi opp så kommer du sikkert fram til hva som passer deg best.