Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Jeg lurer ofte på om jeg faktisk er for god for sambo... Han klarer ikke og komme seg ut av boblen når det gjelder flørting med andre. han klarer og holde seg kansje 1 år, så begynner han smått igjen. Jeg venter mitt 2 barn med han. Men jeg er så sliten av og tenke på hva han har skreve på nette i dag. Lei av og tenke på om han er forelska i noen andre. Vurderer og si i kveld att jeg går, og kan vurdere og komme tilbake når han har fått løpt fra seg, og gjort det han vil, når han vil. Er sliten av alt, foreldrene hannes tappa meg helt !! Skal vite hva jeg har i lønn, hva vi skal kjøpe oss, blander seg i alt. Sjalu for den minste ting. Og planlegger og komme på besøk hos oss og overnatte i ei heil helg med grilling og jobbing (vi får aldri styre på sjøl) UTEN og spør oss først ! Er det bare jeg som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 hehe, ja det er sterkt vurdert !!!! HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 For guds skyld så må du ikke si " jeg går i fra deg,men kommer tilbake til deg MED en gang du føler for at du har flørtet, pult og festet fra deg"... Det er jo den gavepakka til en mann som ikke føler for og bli voksen med det første. Han kommer sikkert til og pakke for deg... Jeg hadde tatt med meg ungene og flyttet. Og latt han krype vel og lenge og faktisk ikke flyttet tilbake FØR han viste at det er forandring i oppførselen og holdningen hans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå