Gå til innhold

Sko i stedet for cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil helst ikke bruke cherrox til datteren min, men hvilke sko kan hun bruke i stedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bør være vanntette, og varme. Men ikke altfor varme:) Støvler med ullsokker i gjør samme nytta.

Skrevet

Vi har brukt viking goretex til snuppa de siste 3 årene. Kjempe fornøyd. Vi har hatt cherrox også, men de har blitt lite brukt. Første par med viking gt brukte hun i 2 sesonger. De var like tørr og like fin, nesten som nye:-)

Skrevet

Signerer viking goretex!

Har hatt det til minsta de to vintrene hun har kunnet å gå. (Hun fyller 3år nå)

Hun er varm og tørr! Selv i vinter når det var 15 minus ute.

Hun bruker dem som støvler også. Siden hun ikke har lov å bruke det. Gode som gull.

Men de koster! Vi har betalt 699kr for dem.

Jeg tok det som en selvfølge at skoene fra første sesong var for små og reiste avgårde for å kjøpe nye.

Et par uker senere ble de tatt frem siden de lå i kassen sammen med våre vintersko. Da viste det seg at vi hadde kjøpt likens str.

Denne vinteren har hun brukt begge to, og vi ser strengt tatt ikke store forskjellen på dem. (Det paret som er mest brukt er mørkere)

Siden vi har brukt dem som støvler har de også fulgt oss ned på stranden, og ut i saltvannet. Vi har bare skylt av dem etterpå, og ikke merket noe negativt med det.

Vi fikk også beskjed av hun i butikken at vi skulle komme inn igjen om hun ble våt i dem. Bedre garanti kan en vell ikke få.

Å ja, jeg vet at det ikke var tomt "nå skal jeg overbevise deg til å kjøpe" snakk siden vi er i slekt. Hun kunne nok snakket seg ut av det igjen om jeg kom tilbake, men det ville jo gitt henne "dårlig rykte" innad i familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...