lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 I barnehagen til gutta driver de å bygger, så de har sperret av halve uteplassen med sånne høye nettinggjærder, flyttet inngangen osv. Når man skal inn og ut nå så m å man gå en annen vei, og man må da åpne en slags port, eller det er et sånt høyt gjærde som man løfter ene delen på og skjyver litt unna for å komme igjennom. Saken er at minste gutten min som blir 2 i september kommer seg igjennom der, og på andre siden så er det jo byggeplass med gravemaskiner osv. De visste igår at han klarte dette, han hadde gjort det på dagen, og gjorde det når jeg henta han. Da drev styrer og ped leder å snakka om hvordan de skulle løse dette. Idag hadde de ikke gjort noenting, jeg kommenterte dette og fikk til svar at de hadde ikke gjort noe, men han hadde ikke prøvd å komme seg ut idag, og de skulle følge nøye med på han. Er det godt nok? Han er en nysgjerrig liten tass som er glad i gravemaskiner. Hva hvis det skjer noe med de andre barna, noen slår seg, noen krangler, de ansatte må hente plaster osv, da skulle man jo tro at det er fort gjort at de ikke har oversikt over gutten min....?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Ja, jeg hadde klaget. En ting er gutten din, men det er jo mange andre barn i barnehagen og som plutselig kan finne på at de skal ut å se på gravemaskiner. Jeg hadde forlangt at dette ble utbedret umiddelbart. Det er faktisk styrers ansvar.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Ja, ville helt klart ha klaget. Dette er totalt uakseptabelt, og å si at han ikke gikk gjennom i dag er bare en dårlig unskyldning for å ikke gjøre noe.
Gjest Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Jeg hadde garantert klaget. De klager ikke å holde øye med barna konstant. Han kan komme unna på det øyeblikket de ser bort. Ville heller vært føre var. Hva om det hadde skjedd noe? Både du og ansatte hadde tenkt på det, men gjorde ingenting. Det hadde tært på samvittigheten i ettertid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå