Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Er gravid i min 26. uke og har så sinnsykt vondt "der nede"! Føler jeg har hatt sex 10 ganger på rad! I tillegg er jeg veldig hoven ser jeg. Dette kommer spesielt når jeg står en stund. Er dette normalt?
Bidleba*4unger Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Jada! Det er bare fordi fosteret og livmora i sin vekst innimellom presser på sener og muskler som gjør at ting kjennes rart. Jeg må bare si (etter 4 graviditeter) at ALT er normalt, man kan ha de merkeligste vondter. Men har du vondt (VONDT) i en eller annen form i løpet av svangerskapet, ringer du føden. Utover det, er det meste normalt. Hvil bena dine litt, så skal du se det blir bedre. Det er kroppens måte å be deg om å slappe av på.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Jeg fikk åreknute første gangen jeg var gravid for en haug med år siden. Den gjorde veldig vondt når jeg stod eller gikk lenge, derfor jeg tenker at det kanskje kan være det samme du har? Kjentes som hele underlivet skulle sprenges. Den forsvant med en gang jeg hadde født, men kommer igjen under hver graviditet og gjør faktisk litt vondt hver gang jeg har mensen. Det er ingen behandling for det.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Ja, regner vel egentlig med at det er "normalt", men hadde vært greit å få en bekreftelse på det. Skal ikke til lege før om 2 uker, og er greit å spørre dere erfarne damer i mellomtiden Går det an å ha åreknute i vagina? Eller i det området? Er jo som du sier, føler det skal sprenge... Husker jeg hadde slike smerter rett etter fødselen og av og til når jeg har mensen. Og tidligere i dette svangerskapet fikk jeg det etter sex. Men nå er det hele tiden hvis jeg står i mer enn 5 minutter Ingenting jeg kan gjøre med det? HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Bekkenløsning når man har vondt i "hønen"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå