Gå til innhold

Slankegjengen veke 31


Ranveig R

Anbefalte innlegg

Heisann, korleis går det med dåke?

 

Her har eg gått ned 0,6 kg, så det er eg veldig nøgd med. Har framleis ikkje kome i gong med treninga og synest egentlig ikkje eg har vore så veldig flink med maten heller, så eg tar berre takknemlig imot vektnedgangen og smiler sjølv om eg ikkje fortjener det.

 

Slankestart: 109,8 kg

I dag: 101,4 kg

 

Ned totalt 8,4 kg

 

Har eit håp om å bli kvitt alle dei 18 eg la på meg i 2009 i løpet av 2010, den som lever får sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjempeflott Ranveig, du er kjempeflink!! Er på god vei nå. Jeg har gått ned ca 4 kg, vet ikke helt når jeg skal si jeg startet for har startet litt av og på og i snart to år. Litt opp og ned på disse årene på de 4 kg, men nå var jeg minus 4 og har startet på en ny giv og ny motivasjon. Så neste oppdatering fra meg kommer i slutten av neste uke, så håper at det blir nedoverresultater på meg da!! Har begynt å trimme og sluttet å spise snop annet enn på lørdager..

 

Stå på jenter:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Ranveig!! =)

 

Jeg har ikke fått veid meg helt skikkelig i det siste. Siden jeg har hatt besøk og vært på besøk, så blir det ikke helt det samme. Har ikke fått trent heller. Jeg spiser for det meste rett da, og merker på klærne at det går rett vei, om kanskje litt senere nå =)

 

Kommer tilbake når jeg er i rett spor igjen til neste uke og uka etter.

 

Hiver meg på glajenta, stå på jenter!! =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...