Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Hva synes nå dere om det? Jeg personlig synes det er helt vanvittig. Har ikke ord. Ei venninne av meg ordnet istand profil på facebook til barnet sitt allerede når det var 2-3 år gammelt. Er fortsatt under 6 år, og kan værken lese eller skrive. Hva er hensikten med det? Ser heller ikke poenget i å ha profil til dyret sitt heller..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Er det ikke 12 års grense da ? Hva skal bikkja og babyen på FB å gjøre da ? Idiotisk ja.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 En venninne av meg har ilderen sin på facebook. Ser absolutt ikke vitsen. En bekjent (Facebookvenn) har sønnen sin som er under året på Face også. Men, det er vel ganske det samme som at så mange lager egne hjemmesider for barnet sitt? (Det er noe annet om det er en støtteside eller noe, men en helt normal side? Med unyttige oppdateringer og uviktig info?)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Det er helt latterlig. Det er ikke for ingenting at slike profiler (og/eller kommentarer fra slike profiler) blir lagt ut til spott og spe på Failbook, Lamebook og slike sider..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 Synes det er helt sykt. Hun tar tag på barnet sitt på alle bilder hvor det er med på også, og det er venn med mange. Barnet har jo ikke noe å si på hva som blir skrevet der eller lagt ut, dessuten er det på nett. Så jeg vil tro at man kjeder seg mye når man klarer å rote frem en idé om å opprette en profil på facebook til barnet sitt som ikke engang vet forskjell høyre og venstre, eller for den saksskyld ikke engang vet helt hva facebook er. HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Det er sykt, og det er bare syke mennesker som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 jeg tør å påstå at disse foreldrene er temmelig dumme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå