Gå til innhold

Jippi tidlig UL i dag, uke 12 og alt er perfekt!!


ManicM

Anbefalte innlegg

Så utrolig deilig å få bekreftet at alt er bare bra. Hadde ikke noen grunn til å dra på tidlig UL utenom uroligheter i tankene. Men det var verdt hver krone!!! Nå har jeg endelig innsett at vi får en baby ihuset om et halvt års tid. Termin 15.feb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Så deilig å få se! Vil også, men tror nok jeg venter. Eller om jeg klarer vente så lenge. Er i uke 11+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis:) Hvordan UL ble tatt? Vaginal eller "vanlig?

Jeg vurderer også UL da jeg selv er i uke 12 :)

 

Grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så deilig :) En uke siden vi hilste på vår lille på ultralyd, det blir plutselig mye mer virkelig når du ser den :) Skulle gjerne hatt ultralyd hver uke jeg! Men får vente til 17. september med å se knerten igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var fantastisk. Veldig glad for at vi gjorde det, men forstår også at folk vil vente i spenning!

 

Det var vaginal UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å skremme noen selv om jeg vet at mange blir livredde nå... Det at alt ser bra ut i uke 12 er ikke dermed sagt at alt er bra ved ordinær ul. Jeg var også i uke 12 og fikk beskjed om at alt var perfekt! Kom på ordinær ultralyd i uke 19 og fikk se en syk liten jente som hadde alvorlig grad av ryggmargsbrokk, hjertefeil og hjernefeil så hun ble født i uke 20 da hun ikke kunne overleve. Fikk meg et slag i trynet som sitter i enda...

Man skal ikke tro det går galt men å ha i bakhodet at ting kan skje er bare sunt tror jeg... Lykke til alle sammen, unner ingen å oppleve det vi har og det skjer jo så sjelden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og det er en deilig følelse å vite at alt står bra til. Jeg tenker at det er så mange som er så "negative" her inne, så hør heller på oss som er positive og gled deg over det du opplever og har sett. Jeg hadde også ultralyd da jeg var i ca uke 12 og det er fantastisk å se at det er liv. Om noe skulle skje siden, så gleder jeg meg over tiden nå i alle fall! Har begynt å fortelle det til "alle" og får så mange hyggelig tilbakemeldinger. Jeg er helt sikkert på at det kommer til å gå bra med oss. OG jeg er 44 år og dette er mitt første svangerskap!

 

Gled deg over det som skjer! Lykke til!

 

KLEM fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg nykommern. Det er så utrolig mange som skriver om negative hendelser her inne, og de får mye oppmerksomhet. Klart de skal få det og, når det skjer noe som er fælt trenger man trøst. Likevel går de aller fleste graviditeter faktisk helt fint og de aller fleste barn som blir født er friske, fine og normale :)

 

Det er en kjempefin opplevelse å se det lille nurket i uke 12, og tenk at det faktisk ser ut som et lite menneske så tidlig!! Det er en fantastisk ting så NYT det! Bekymringer får man nok av uansett, og den lille skal helt sikkert gi sine foreldre mange grå hår etter som årene går, men mest positive opplevelser :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...