Gå til innhold

Han vil ikke drikke vann lenger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Sønnen min på 1,5 år har di 2 -3 siste dagene kun villet ha juice til drikke.. Å slik kan eg jo ikke fortsette uten at eg må syns eg.

Han kan drikke vann også, men da er det kun noe små slurker.

Bleiene har ikke vore serlig tunge heller, så han drikker mindre. Pleier altid å ha en flaske tiljengelig i stua til han med vann, men nå vil han ikke ha det, han går heller i kjøleskapet å peiker på juicekartongen. Skulle vist ikke introdusert han for den, selv om det er en good stund siden at eg gjorde det.

Ellers så virken han frisk og fin ut! :)

Noen som har noe tips, eller erfaringer?

Savner di tunge bleiene, å tanken på at han ivertfall får i seg nok veske :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har du en god unnskydlning for å bestille en sydentur til et skikkelig varmt sted.

For mine som nektet å drikke noe annet en juice og melk ropte etter vannflaska to dager ut i USA ferien iår. Og et par dager senere sloss de nesten om den. Da vi dro hjem bælmet de store mengder, og nå er det bar juice og melk til maten.

Men det hjelper også å la de få drikke vann av en litt mer morsom flaske med bilde av en av heltene på og sugerør.

Skrevet

Dropp å kjøpe juice i en uke eller tre. Bare is ham at det ikke er noe i kjøleskapet og vis at du selv drikker vann. De fleste gir seg ganske fort når de blir tørste.

Han trenger heller ikke drikke noe mellom måltidene. Så lenge dere ikke er på et veldig varmt sted er det ikke nødvendig å drikke mellom måltidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...