Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 er 7 uker på vei, sambo er sint og irriterer seg for alt. jeg er mye kvalm, spyr og greier ikke stort. Han oppfører seg som en jævla pikk. Har mest lyst til å flytte ifra han... Vi skal liksom være lykkelige nå... Det er vi absolutt ikke.... han irriterer seg over at jeg er sykemeldt, ikke er på jobb og absolutt alt.. Skulle fan med vært han som gikk gravid med alle mulige slags plager.. føler at dette er helt feil.. det at jeg ble gravid er det største feiltrinnet som noen gang har skjedd med oss og at vi er sammen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil ikke ta abort, men begynner å lure på om jeg kommer til å bli alenemor.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Skjenk ham full, så henger du over ham neste morgen og gneller om jobb og husarbeid og mat etc... hehehe
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #3 Skrevet 5. august 2010 huff det hørtes ikke mye godt ut hadde satt meg ned med han og tatt en skikkelig alvorsprat. . lykke til, håper det ordner seg for dette skal være en lykkelig tid ja
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #4 Skrevet 5. august 2010 tror han trenger å høre fra en tredje person hva det noen ganger vil si å være gravid.det skal liksom være den mest naturlige tingen i verden, men noen av oss får det helt jævlig når vi er gravid faktsik... hva med å kontakte jordmor (allerede nå..?) og gå sammen til henne slik at han kan få høre fra en profesjonell at du er ikke en sutrepave men bare gravid..?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #5 Skrevet 5. august 2010 Enig med h*n over. Sett deg ned og ta en orntlig prat med han.. Er veldig vanskelig for mennene å skjønne hva enkelte av oss går igjennom i graviditeten.. Lykke til og håper det ordner seg..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2010 #6 Skrevet 5. august 2010 uff, stakkars deg Ikke moro å bli mast sånn på når man er dårlig!! Som nevnt over, det høres ut som gode idéer å ta en alvorsprat/ta ham med til jordmor. Merkelig med det, men det er nok veldig vanskelig for noen menn å sette seg inn i hvordan man kan ha det som gravid. Tror mannen min er litt sånn som din, men krysser fingrene for at jeg får snakket ham til fornuft når neste spire sitter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå