Honningmelon Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 For noen år siden var det en gutt som døde i bhg pga at hetta på genseren ble hengende fast i ei sklie. Han ble kvalt. Så jeg har rett og slett ikke turt å bruke hettegensere på barna mine. Men, er jeg egentlig litt hysterisk? Ser jo mange andre barn bruker det. Jeg klarer bare ikke å legge fra meg den saken om gutten som ble kvalt...
fox`y Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 ja mine har på d av å t,men ikke på tur for da er d mye klattring i trær mm.
The Bad Gal Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Ikke fra og med idag ihvertfall..... Den historia hadde jeg glemt! Uff :-(
Bettybu Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Syns hettegensere er noe herk, uansett, så det KJØPER JEG ikke til poden... Men noen dukker jo opp... Ikke minst om vinteren, hettergenser og fleece hettegense og så snør/regner det og hetta på yttertøyet skal på... grrrrrr!
BlåBlå Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Nei, synes de er så klumpete. Men 6 åringen har to hettejakker da.
LoveActually Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Nei... aldri. Særlig min yngste sønn klatrer på alt :-O
solstråle69 Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 I vår bhg ser de helst at barna ikke bruker hettegensere. Personlig kjøper jeg ALDRI klær med hetter på til snuppa.
Kamomille Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Nope!! Ingen av mine barn har hettegensere. Ikke engang 2.klassingen får sov til å bruke det. Skal sier at han klatrer mye da...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 Det er sjeldent. Rett og slett fordi at jeg synes at hetta bare er i veien når han skal ha på jakke / dress utenpå. Har 2 hettegensre/jakker og de brukes stort sett hjemme.
Mia_73 Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 Ingen hos oss har hettegenser. Ikke pga sikkerheten, men rett og slett fordi jeg syns det er stygt. Trenger man noe på hodet finnes caps om sommeren og lue resten av året.
Nagilimia Skrevet 4. august 2010 #11 Skrevet 4. august 2010 Dette har jeg ikke tenkt på ... sukk hva man skal få med seg...
Monajenten Skrevet 4. august 2010 #12 Skrevet 4. august 2010 Rart at du skulle nevne det nå, for mine har heller ikke brukt hettegensere siden da. Men i går fikk største en ny "kjolegenser" i collegestoff med hette på, og hun får lov å bruke den da, hehe. Men så skal hun begynne i 2. klasse nå så jeg tenkte at jeg kanskje skulle la henne få lov etterhvert:-p
Gjest Skrevet 4. august 2010 #13 Skrevet 4. august 2010 Uff, nei jeg må ærlig innrømme at det har ikke jeg heller tenkt på Men fra og med idag skal hun IKKE ha hettegenser på. Har pakket klar bagen med tøy som skal tas med i bhg imorgen, og der vet jeg det ligger en hettegenser. Denne skal jeg ta bort med engang og bytte ut med en annen. Så, takk for tipset HI!
trebarnsmamma84 Skrevet 4. august 2010 #14 Skrevet 4. august 2010 her bruker dei hettegenser...alle 3...og dei er veldig glade i dei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå