Gå til innhold

Noen RBK fans her???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer sånn på hva dem synger i den sangen sin? Ser på kampen nu og klarer ikke høre hva dem synger...

 

HEIA RBK, forresten :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke på, men er gift med en trønder og dette er den vanligste RBK sangen...

Å Rosenborg , å Rosenborg,

e 'Trondhjæms ' fotbaillag ',

Å Rosenborg , å Rosenborg,

tar seiern ' hjæm ' i dag,

vi reise ' oss på store stå

, når troillungan ' går på ,

for ingen banke' RBK,

å-hei-å-hei-å-hei-å-hå-å.

Skrevet

ja æ e RBK fans:O) mannen e på kamp no.

Skrevet

Har du fått med deg noen ord - kanskje det er lettere å hjelpe deg da.. Jeg ser ikke kampen, men har en mann som er RBK fan og en sønn som synfger RBK sanger jevnlig.. :o)

Skrevet

Noen ord fra sangen....

 

.... Rosenborg å-le-å-le-å-le...

 

Den der litt "tøffe" sangen eller kanskje bedre å kalle det en regle?

 

Skjønner dere hvilken jeg mener da?

 

 

Skrevet

Den sangen/regla dem synger på akkurat nu!

 

Ingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...