Lykkebitteliten Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Lurer sånn på hva dem synger i den sangen sin? Ser på kampen nu og klarer ikke høre hva dem synger... HEIA RBK, forresten :-)
Zitro Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Jeg ser ikke på, men er gift med en trønder og dette er den vanligste RBK sangen... Å Rosenborg , å Rosenborg, e 'Trondhjæms ' fotbaillag ', Å Rosenborg , å Rosenborg, tar seiern ' hjæm ' i dag, vi reise ' oss på store stå , når troillungan ' går på , for ingen banke' RBK, å-hei-å-hei-å-hei-å-hå-å.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Har du fått med deg noen ord - kanskje det er lettere å hjelpe deg da.. Jeg ser ikke kampen, men har en mann som er RBK fan og en sønn som synfger RBK sanger jevnlig.. )
Lykkebitteliten Skrevet 4. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2010 Noen ord fra sangen.... .... Rosenborg å-le-å-le-å-le... Den der litt "tøffe" sangen eller kanskje bedre å kalle det en regle? Skjønner dere hvilken jeg mener da?
Lykkebitteliten Skrevet 4. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2010 Den sangen/regla dem synger på akkurat nu! Ingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå