Gå til innhold

Troll....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det førstemann til å rope forumtroll her eller? Eller er det bare en person som synes det er skikkelig gøy å rope ut "Troll"?

Og er det gått sport i å være så drittsekk som overhodet mulig når folk spør om noe?

Til slutt, er folk like svære i kjeften når de ikke er anonyme? Isåfall håper jeg at jeg ikke kjenner noen her personlig...

Så var det bare å lene seg tilbake og se hvor lang tid det tar før denne tråden også blir til en drittslengingstråd. Ha en fin kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så DRITTLEI av å høre ordet "troll" her inne !!

Men ok, her kryr også av løgnhalser, MEN dersom dere tror et innlegg er tull, SÅ IKKE SVAR !! Er da vel ikke verre enn det..??..

Så slipper dere å drite dere ut og være ekle i tilfelle innlegget faktisk er ekte...

Masse rare folk her, så det er egentlig ingenting som forbauser..

Skrevet

Du går planken rett til haiene om du skriver en SLIK tråd i alle fall.

Jeg skjønner ikke vitsen med DET!

Grunnen til at førstemann gjerne roper troll her inne, er vel av den enkle grunn at man skal minne andre dibbere på at alt ikke alt her inne faktisk er sant!

Skrevet

Men kanskje en slik tråd kanskje var ment for å minne om "trå varsomt"-regelen?

Jeg klarer iallefall å passe på meg selv og vurderer selv hvorvidt et innlegg er troverdig. Virker det for drøyt så lar jeg bare være med å svare, og hopper videre. Burde jeg kanskje heller stoppe opp å takke troll-roperene for at de avgjør sånne ting for meg? Hmmm....

Skrevet

Alle som kan et snev av nettikette vet at man ikke skal fore troll ... med andre ord, tror man at et innlegg er trolling så svarer man ikke. Verre enn det er det ikke. Jeg er også lei av alle dem som roper troll!

Skrevet

Det er ikke alle som er som deg. Og i alle fall ikke på DiB.

Husk på det - alltid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...