sola26 Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Blodet ligger liksom oppi kjeden på en måte,kommer ikke på papiret.Men,tar jeg finger litt oppi der,kommer det rødt rosa.På søndag hadde jeg litt mensmerter en liten stund men gikk over.Blødde litt rødt,med slim.Men,bare når jeg sitter på do.Blør ikke ned i bindet.Så det har ikke vært store mengder med blod.Det er så rart at det nå ligger bare oppi kjeden.Bare går og venter på at det skal skje noe mer,venter på store smerter:-(
Lemonia Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Huff, blod er aldri moro å se når man er gravid, det vet jeg alt om. Jeg kan i allefall trøste deg med at det heldigvis ikke trenger bety noe galt. Jeg har blødd i alle mine svangerskap. Første gang endte riktignok med SA, men det hadde ingenting med blødningene å gjøre, jeg er bare en som blør når jeg er gravid. Da jeg ventet førstemann blødde jeg hver dag hele første trimester. Utrolig slitsomt. Denne gangen har jeg hatt litt nå og da, og det føles bedre selv om jeg ikke liker at det er litt engang. Menslignende smerter er vanlig å ha som gravid, det er livmoren som strekker seg. Synes du skal få en time hos fastlegen din og be om henvisning til UL. Det er ingenting de kan gjøre uansett, men i allefall kan du få se om alt er i orden og bli beroliget av det. Lykke til, jeg håper at den lille spiren klamrer seg fast. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå