meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Har ikke tatt det før som jeg kan huske. Er på 3. dagen av en kur mot uvi. Ikke hatt det før heller. Er helt sykt trøtt. Sovna to timer på sofaen klokka 16. Lammende trøtt følelse... Vanlig?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2010 Takk for svar. Da går det vel over når jeg har tatt den siste tabletten nå da kanskje? Fikk noen tabletter med 300 mg av noe trimo...et eller annet. De største av de, så kanskje ikke så rart jeg er trøtt.
Mor Løvehjerte Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Tretthet er et allminnelig symptom på urinveisinfeksjon. Faktisk kan tretthet være det eneste symptomet noen ganger. Jeg kan ikke se i felleskatalogen at tretthet er en bivirkning av trimetoprim. God bedring!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Er faktisk ikke så veldig vanlig å bli det av antibiotika, inkl Trimetoprim. Mer sannsynlig at det er infeksjonen som gjør deg trøtt.
Gjest mphs Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Jeg har brukt antibiotika mange ganger men aldr blitt trøtt av de. Kun av sykdommen. Men jeg får som regel vondt i maven av de.
meg & to små vampyrer Skrevet 4. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2010 Hmmm. Men betyr det at jeg burde ta en runde til med denne antibiotikaen? At den uvien ikke er borte? Kan fornye to ganger nemlig...
Mor Løvehjerte Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Du bør dra til legekontoret og avlevere en urinprøve en uke etter du er ferdig med kuren, så tar de en stix og ser om det fortsatt er utslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå