Gå til innhold

hjertebank,høy puls ,slapp??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

helt slapp..orket ikke sminke meg en gang måtte bare legge meg ned på sengen. var helt sjelven i bena og kvalm da som vanelig.

HAr hatt mye hjertebank og høy puls av å gjøre ingenting!! bare å gå fra bilen og inn idag gav meg hard dunking i pulsen i halsen ! og en forferdelig hodepine ...grusomt..føler meg kaputt. skulle gjort så mye men har ikke orket noen verdens ting i dag .! vært litt sånn fra og til men ikke sååå ille som i dag =( føler meg som en slapp gammel syk person ! er dette normalt ? med høy puls , svimmle ..hjertebank ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk blodtrykket ditt du, vi har lavere enn vanlig men det kan bli ubehagelig. Det høres ut som du har hatt et blodtrykksfall. Drikke masse vann hver dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høes ut som om du bør sjekke det ut men det kan også være helt normalt.

Husk at hjertet ditt pumpper en god del mer blod enn vanlig rundt i kroppen. Mange kan oppleve hjertebank i forbindelse med dette,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som kjenner hjerteslagene sine uvanlig mye i magen? Er veldig plagsomt for hver gang jeg prøver å kjenne etter om det er spark, kjenner jeg kun mine egne hjerteslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, faktisk! Merkelig...hehe...Kan se pulsen min slå utenpå magen!

 

Jeg får også skikkelig høy puls for ingen verdens ting! Gå opp en minibakke og jeg er helt pumpa. *dåne* Jeg har veldig lavt blodtrykk denne gangen -i forhold til hva jeg har normalt. Blodtrykket mitt er fortsatt innen normalen, men altså en del lavere enn vanlig. Har pleid å ligge på 114/70, mens nå er jeg på 90/60.. Merker det godt at jeg svimler mer, blir fort trøtt og sliten og hjertebank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også hatt en del hjertebank i det siste. Målte pulsen min til 130 i over to timer. Blir også mer andpusten enn tidligere, men regner med at alt dette er helt normalt :) Men det hørtes ikke så greit ut for deg, du må ha lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når uke 20 nærmer seg er jernlagrene på det laveste, og lave jernlagre og jernverdier kan føre til de symptomene du forteller om her.

 

Har det blitt tatt test av deg før kan du ta en nå og sammenligne verdier, uansett vil nok legen undersøke deg når du opplever dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det veldig likt. Spurte legen, han sa at det var veldig vanlig, men at vi skulle teste meg for jernmangel på neste kontroll. Har fått beskjed om å spise spinat, brokkoli og ekstra salt i maten frem til da, det skulle visst hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...