Gå til innhold

Noen som "ser" her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke verdens viktigste ting, men spør alikevel. Jeg har mistet busskortet mitt :( sist jeg så det var det i veska mi(for 2 dager siden) nå har jeg lett og lett men det er borte vekk. Ganske kjipt i og med jeg stemplet det for 2 dager siden..nesten 700 kr i dass.

Noen som kan hjelpe?

Jeg er født 120685(hvis det hjelper) og det er et 30-dagers kort(Oslo)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bak kommoden, eller i en skål ved et speil(?) Noe med et speil hvertfall.

Skrevet

Kan fortsatt ikke finne det :( har kun speil på badet og soverommet og der vet jeg at kortet umulig kan ligge(skjekket de stedene også). Så det sist på kjøkkenet da jeg tok det ut av vesken min og la det...ja hehe det var det da..jeg trodde jeg la det på benken men tydeligvis ikke :(

Skrevet

Kan det ha ramla ned fra benken og under noe da? Underbenken, kjøkkenbord, kjøleskap feks?

Evnt i en skuff på benken?

Sjekka alle lommer i bukser, jakke etc?

Sjekka alle vesker?

Lommebok?

Skrevet

Har sjekket roteskuffen på benken, bukser er sjekket, alle veskene er endevendt og lommeboka er also checked :(

Men takk for tips, har bare skikkelig uflaks. Men det kan jo ikke forsvinne sånn ut av løse luften heller, så det må jo være et sted.

Off blir så irritert på meg selv!!!! grrrrr

Skrevet

Ser litt dårlig, skal bare ta på briller... Sånn, nå ser jeg. Busskortet ditt ligger under en duk.

Skrevet

Hehe hadde jeg bare hatt en duk så :) men det har jeg desverre ikke.

Skrevet

Tror du "røsket" det ut og mistet det sist gang du betalte noe...

Skrevet

Nei sist jeg så kortet var på mandag. Da tømte jeg den ene vesken min og la alt i en annen veske. Jeg tok da ut busskortet som lå i ytterlommen på vesken og la det på benken?trodde jeg hvertfall?.. men tydleligvis ikke. Så jeg VET at det befinner seg her hjemme ett eller annent sted. For jeg kjøpte kortet på mandag, stemplet, tok bussen hjem og begynte da å røre med veskene...offffffffff at jeg ikke bare kan holde meg til den samme veska..jaja.. når jeg tenker meg så kan jeg i verste fall ha kastet det, hvis det lå andre papir/søppel på benken, så kan jeg ha rasket det med meg og kastet det i søpla.. nei huff er det mulig... er så rart siden jeg ikke finner det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...