Musemor med tre søte små Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Hva nå??? Skal vi søke om utredning? Får vi bedre oppfølging neste gang? Tør vi prøve igjen? Skal vi bare si oss fornøyd med han vi har? Er vi for gamle, jeg er tross alt 35? Orker vi mer nå?
Sjefsmegga Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Nå vet jeg ikke i hvilken uke dere mistet, men det kan kansje være greit å få en utredning. Kan være at du har svikt i livmorhalsen, og det er noe man kan få hjelp med. Alderen vil jeg si det er lite å si på hvis alt ellers er i orden og helsa er god.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2010 Ble oppdaget 10+0 første gang, 9+5 andre gang og 9+1 nå. Ved alle tilfeller hadde den dødt tidlig. Denne gang fikk jeg også målt HCG i 7+2 og 7+4 som var helt normal, selv om den allerede da var hadde vært dødt i 2-3 uker. Trodd det skulle gå bra denne gang pga. HCG prøvene
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Føler med deg. Jeg mistet selv 3 ganger før vi klarte å "få det til", og var langt nede etter siste aborten. Det du gjør nå er å dra til legen din og be om henvisning til utredning. Jeg ble utredet for habituell abort, noe som innebar diverse undersøkelser og maaaange blodprøver av meg og pappaen. Kan jeg forsiktig spørre om det er samme barnefar som de andre ungene dine? Genene kan noen ganger kræsje, uten at jeg kan utdype det mer vitenskaplig. Ellers så er det jo rart om det skulle være noe "galt" med deg, for du har jo født 3 levende barn....sannsynligvis får du samme beskjed som meg; uflaks. Jeg ble forøvrig gravid igjen mens de utredet meg, og har nå født to friske barn:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Glemte å si; ja - du får bedre oppfølging neste gang. Jeg fikk ukentlig ultralyd fram til 12. uke var overstått. Lykke til!
mars-2008 Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 Hei:) Vil bare gi deg en klem og ønske dere lykke til:)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2010 Jeg har kun 1 barn. Nicket mitt er "♂ + ♀ = ♂" som betyr "mann + dame = gutt", og det er samme far til de 3 vi har mistet, som den vi har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå