Gå til innhold

Nå lurer jeg litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag etter jobb.. Ikke morgeurin jeg vet det men klarte ikke å vente til i morgentidlig.

Det var en svak (innbildt?) strek med en gang. Etter 8 min var den forsatt veldig svak nesten usynelig, litt sånn må se den i rett vinkel og lyset er rett strek for å se den. Mulig en sånn "ertaberta" her skal det være en strek strek. 13 min etter en klar og tydelig strek. Men problemet er at den ikke skal leses av etter 10 min.

Nå er jeg litt undrende og angrende for at jeg ikke klarte å vente til i morgentidlig

IKM er i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at den kom så sent. Krysser fingrene for at dy er gravid! Har nemlig aldri sett at det har kommet strek så sent de gangene jeg har testet og ikke vært gravid, så tipper du er det. Kanskje tisset du ikke nok på den, eller kanskje tok det litt tid før det trakk opp til der kjemikaliene blandes? Ta en test igjen i morgen! Skriv gjerne her hva det ble til. Jeg heier på deg!!! :D

Skrevet

Hei :)

Hvilken test brukte du? Jeg brukte en quick respons. Den ble først kjempe kjempe svak og når det hadde gått over ti minutter ble den mørkere. Og jeg var gravid... Tok en clearblue dagen etterpå og den var og positiv...

Skrevet

Jeg brukte også quick respons.. Da er et håp da også.. Pluss null følelse på at mensen er rundt hjørne. Har egentlig ingen følelse på noen ting. Tror jeg skal ta en tur på senteret og kjøpe en test til som jeg kan bruke i morgen tidlig.

Blir litt stressa jeg nå. Selvfølgelig vil jeg bli gravid, vi begge vil det. Plutselig fikk jeg en følelse på om at er jeg faktisk klar for det her.

Skrevet

nye tester er kjøpt inn og fremdeles ingen tegn til mensen.

Skrevet

Spent!!! krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

fremdeles ingen tegn til mensen.

Testene er like usikre. Jeg tør ikke å ta den fra CB redd for at det skal stå ikke gravid.

Føler at Livmortappen har trukket seg bakover og det er ingen spotting ingenting. Nå begynner jeg å bli veldig fortvilet. Tester jeg ikke positivt og mensen ikke kommer innen mandag så kontakter jeg legen.

Noen her som har opplevd det samme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...