Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 vet ikke om jeg er gravid eller ikke, nemlig!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Du bør nok slutte hvis du mistenker det, men det har sikkert ikke gjort så mye at du har tatt dem til nå. Mange som blir gravid mens de går på piller og ikke vet det på en stund.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Det er ikke bevist hvor store skader det kan ha å si, men tviler du så slutt heller. ikke ta en sjans der altså
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 jaamen hvis jeg IKKE er gravid, vil jeg ikke bli det heller! Men er jeg gravid, tar jeg heller ikke abort... blææææsj...vanskelig:(
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Det er ikke skadelige stoffer i p-piller. Det er bare hormoner og er du gravid, vil disse tilsatte hormonene bli "overkjørt" av graviditetshormonene. Så det at p-piller kan være skadelig, er en myte. Men, er du i tvil, så bestill deg en legetime, du Legen er tross alt sertifisert til å svare på dette spørsmålet. Hehe..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #6 Skrevet 4. august 2010 tenk å si at det er en myte bra for at du ikke har hørt noe annet. Broren min har fått skader etter mammas bruk av p piller. hun visste ikke at hun var gravid før det hadde gått en stund. han ble født og var mye syk og innlagt...nå i dag har han adhd og er generelt litt "tilbake". men fordi ingen kan bevise at det direkte er p-pillene blir ik det nevt. det er mye fokus på nikotin og alkohol issteden- og om du er bedt på fest til helgen, så måååå du vel ikke drikke om du er usikker, samme prinsipp.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #7 Skrevet 4. august 2010 VANSKELIG??? slutt å knull da veittu!!!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #8 Skrevet 4. august 2010 Jeg leste nettopp en rapport på nettet ang. p-piller og graviditet. Derfor. Skal se om jeg klarer å finne noe om det, for deg jeg..
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #9 Skrevet 4. august 2010 http://www.doktoronline.no/qa/forum/26/qa3632713.html Nå er det riktignok ikke en forskningsrapport, men det er en lege som svarer. Hadde det vært noe tvil hos henne, hadde hun sagt det. " Det har oppstått så mange graviditeter hos kvinner som bruker p-pille og som fortsetter svangerskapet, at man ville ha oppdaget det om det ga økt risiko for fosterskader "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå