Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 Det pøsregner her. Trenger forslag til inneaktiviteter med baby på 14 mnd.
Miss Honey Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Vi hører på musikk og synger og danser. Nå sovnet hun nettopp
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Her skinner sola, så ungene fyker rundt i hagen.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 MALE!! Legg en voksduk på gulvet, finn fram maling, malekost og et ark og la ungen gå løpsk:) Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå