Gå til innhold

Noen fra Østfold her?


♥ Lille Gull  ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi har termin bare 2 dager i mellom hverandre har jeg sett. Skal se vi havner på SØF likt da.

Jeg har sett dere har prøvd å få til treff, men at det ikke ble noe av. Vet du om det er planer om flere? Hadde vært kjekt å treffe flere i samme båt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan tenkes at vi havner der samtidig :) hehe..

Nei jeg vet ikke hvorfor treffet ble avlyst...Men nå skal jeg jobbe 2mnd i Oslo er kun hjemme i helger,så da blir det ikke noe treff på meg før i okt ...Litt kjedelig egentlig...Siden det er så kosleig på slike treff og jeg får hvertfall veldig mye ut av det å skravle emd andre gravide og slikt.

Kan du ikke prøve å legge ut en debatt på bim treff om noen som kan tenke sge treff??

 

Foresten når har du fått ul ?? Jeg har 30aug..så nå teller jeg ned dagene :)

Er så utrolig spent på kjønnet..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sjekke senere om det er flere som har lyst på treff. Hadde jo vært gøy det.

 

Har fått UL 3.sept, men føler det er himla lenge til, hehe. Var på tidlig UL for å få termin, siden jeg har blødd jevnlig hele tiden, men så jo ikke mye da. Er veldig spent på kjønn her også, Har jo ille lyst på en jente, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff blødinger er ikke noe særlig,hadde det en del under første graviditeten min:(

Og man blir jo ganske så urolig av det...

 

Jaaaaa...vi ønsker oss oxo veldig jente,siden jeg har en sønn fra før.

Familien hadde vært komplett med ei lita prinsesse :) Så er det påtie at noen i familien får jente,lenge siden noe har fått det nå.

Er liksom så mye mere klær og slike ting til jenter altså..hehe..

Jeg blir jo seff glad om vi får en gutt oxo, men om vi får gutt så sliter vi med navn,for jeg og min kjære blir ikke enig :S

Så om vi hadde fått jente så hadde vi sluppet alt stresset med å bli enig siden vi har et jnetenavn allerede :)

 

Jeg har ikke fått noe termin...Tatt slike terminkalkulatorer på nette og de viser alle forskjellig,så et sted mellom 26-30jan ser det ut som om jeg har termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ikke bekymra, for jeg viste ikke jeg var gravid, hehe. Hadde blødninger hver 14.dag, og det har jeg hatt lenge, så jeg viste ingenting. Men skjønte det var noe når jeg var så himla svimmel og kvalm, og det ikke ga seg... syns det var noe kjent med å føle seg slik kan du si. Så når jeg fant ut av det så var jeg vel 9 uker på vei.

Har 2 jenter og en gutt jeg da.. og var helt ferdig med å få barn, men nå kommer det da et lite nurk til ;-) Men har fortsatt lyst på jente.. syns de er så mye lettere jeg, hehe. Men jeg blir jo glad om det blir en gutt også, men er noe eget med koseprinsesser da ;-)

Terminkalkulatorene på nett stemmer aldri helt over ens.. skal jeg legge inn da jeg vet med helt sikkerhet jeg hadde siste ordentlige mens, så får jeg 31.jan eller 2.feb. Hadde vært greitt om de stemte overens syns jeg. Men jeg er optimistisk og har selv sagt at 31.jan stemmer, hehe. Og det er den datoen jeg får på flest av kalkulatorene.. er vel bare en som sier 2.feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarpsborg her også :-)

 

Må vel føde i Fr.stad ja, er vel ikke så mange andre muligheter...

 

Venter nr 4 jeg da, men føler meg like fersk for det... er snart 7 år siden sist.. glemt mye på den tiden, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt. Nå begynner vi å bli mange med termin i januar her. Måtte kunne gå ann å få til et treff snart da?

 

Flere som har meldt seg på Yoga for gravide da? Tenkte jeg skulle prøve det, siden kroppen min er litt kranglete i forhold til trening slik ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Det hadde vært fint med et treff i Sarp for de med termin i vinter :)

 

Selv har jeg meldt meg på Yoga for gravide på Yogaskolen, var med under forrige svangerskap også og det var helt nydelig! Anbefales absolutt!

 

:) M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vå må vel kunne få til et treff en gang, burde da være mulighet for det, om folk ønsker det.

Jeg går også på Yoga for gravide, på torsdager nå, så jeg lurer nok på om vi kanskje går på samme kurset? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt enda - skal begynne i Sarp i oktober... Forrige gang så jeg at det var veldig givende for de som var begynt å bli rimelig store, så denne gangen tenkte jeg ta det mot slutten av svangerskapet :)

 

Har noen av dere skrevet fødselsbrev til SØF?

Sist jeg fødte ble jeg nemlig møtt med, og stuck med ei sur gammel megge av en jordmor på B7, og hun skal jeg sørge for å stryre unna denne gangen... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok kurset som går nå, fordi jeg regna med at det ikke ville være all verden behagelig med svær mage.. samt at jeg tar det for gitt at da er bekkenet mitt og jeg ikke bestevenner, så da er det like greitt å ta det mens jeg Gidder nok ikke det nå heller, for jeg vet at man aldri vet hvordan en fødsel blir, og man må bare ta det ut i fra slik det er akkurat der og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sarpsborg her også :-)

Har termin 22 januar ! Hadde vært veldig koselig med en Sarpe-treff synes jeg. virker jo som vi er endel fra Sapsborg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss mange sarpinge detvar her da. Sarpsborg her også :) Venter nr to i midten av januar. Går sykemeldt om dagen så jeg er klar for treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...