Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 ...og er litt smålei etter å ha hørt at årslønna er 270 000 Men er jo butikkjobb da. Hvor mye utgjør dette i netto pr. mnd hvis man har tabelltrekk etter tabell 7100? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 Først deler du beløpet på 12 for 12 måneder. Deretter søker du opp tabell 7100 på nettet. Så ser du hvor mye du skal trekkes i skatt for det bruttobeløpet du har kommet frem til i regnestykket ditt. Trekk dette beløpet fra og der har du det du får utbetalt netto. Synes ikke det var dårlig lønn for butikkjobb jeg da - hvis det er kassejobb det er snakk om eller annen ekspedering som ikke krever utdannelse
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Den krever ingen utdannelse nei. Men jo...regna på det nå, og sitter igjen med 16 000 etter at skatt er trukket. Ikke rare greiene spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Det er det lønna mi ville vært dersom jeg hadde jobba 100%. Og jeg er utdanna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå