Gå til innhold

3 trimester nærmer seg med stormskritt!!


mon84

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 26+4, bare litt over en uke igjen til jeg er i 3 trimester, synes det har gått utrolig fort! Formen er veldig fin, men blir fort sliten.. Kjenner jeg gruer meg til å begynne på jobb igjen på mandag etter 5 ukers ferie, tror det blir tungt..

 

Hvordan står det til med resten av November jentene da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har igjen ca. 10 uker av svangerskapet nå, kjenner jeg er litt stresset for det..hehe..

 

Formen blir litt verre for hver dag, mye sliten, trøtt, kynnere, andpusten, halsbrann, mye vann i kroppen.. Er så svær allerede, kan ikke helt forestille meg hvordan jeg ser ut om over 2 måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er vi i 3.semester, ja! Jeg er 27+1 i dag, så da er det ikke mange dagene igjen i andre. Jeg har også vært veldig heldig med formen (bank i bordet), men blir jo fort sliten - også tar det så lang tid å hente seg inn igjen når jeg pusher grensene for hva jeg orker litt!

 

Heldigvis har veksten stabilisert seg litt nå, det var noen uker der jeg ble større daglig - og til og med syntes jeg kunne se forskjell i speilet fra time til time! Det har heldigvis roet seg veldig nå, og jeg merker at nå har jeg nådd en størrelse jeg kan være komfortabel med en stund (krysser fingrene for at jeg ikke går inn i en slik eksplosiv vekstfase igjen).

 

Også er det så hyggelig å ha kommet så lang! Når babyen har fest inne i magen kan jeg sitte helt stille i evigheter og bare titte på magen min som hopper rundt, venner og familie kommer stadig med små presanger til nurket, og nå skal vi begynne med innkjøp av de store tingene (barnevogn og vugge og seng og slikt), jeg selv strikker masse små babyplagg og jeg ser veldig frem til å begynne arbeidet med å sette i stand barnerommet i løpet av de nærmeste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26+2 i dag og 2 trimester nærmer seg med stormskritt. Jeg har kommet i en periode jeg blir fort sliten og kvalm hvis jeg ikke spiser etter hver 2. time.

 

Tror nok at han vokser utrolig mye der inne, så han presser nok alt annet som er der inne. Jeg er innom toalettet tusen gang per dag og er utrolig lei toalett besøkene. Han er veldig aktiv der inne, holder konsert flere gang per dag, særlig hvis jeg skal sto opp, legge meg for å sove og han sir gjerne ifra når han vil jeg skal hvile forså å holde sprelle helt til jeg står opp igjen.

 

Var på kontroll idag hos jordmoren. Hadde gått opp bare 5 kg i løpet av hele graviditeten, er ganske fornøyd med det. Symf.målet var på 27 cm og det var litt over det det egentlig bruker å være. Så da regner vi med at det kommer en stor gutt. Ellers er alt bare bra :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...