strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2010 #1 Skrevet 4. august 2010 finnes dette? og evt hvor? Må ha sånne som jeg kan trekke over magen...
blid frøken :) Skrevet 4. august 2010 #2 Skrevet 4. august 2010 De har noen helt vanlig svarte på h&m, ellers har jeg sett mange på nettet men kommer ikke på hvor akkurat nå. Skal undersøke litt.
ungmortil3 Skrevet 4. august 2010 #3 Skrevet 4. august 2010 Husker jeg lette etter det forige gang jeg gikk gravid, var omtrennt et håpløst prosjekt. Man finner mange plane tights, men ingen særlig fine som du kan bruke til å pynte opp en kjole feks. Vet de har noen på boob .
Nisand Skrevet 4. august 2010 #4 Skrevet 4. august 2010 Jeg har kjøpt helt ok tights på h&m. Svarte, hvite og brune. Den ene svarte har en svart blondekant nederst. Synes det er utrolig deilig å gå med mamma-tights..
Hera_75 Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Jeg vet om en veldig fin en fra mamalicious. Hvor holder du til hen? De selger dem på "svangerskapet" i kirkeveien i oslo. Superstretchy, som veldig tykt strømpebuksestoff, men mye mer elastisk. Er litt blank, og kan brukes til kjole (ikke matt som vanlig bomull) Heter mamalicious luxury leggings. Fås også hos Asos: http://www.asos.com/Mamalicious/Mamalicious-Luxury-Leggings/Prod/pgeproduct.aspx?iid=831001&cid=8345&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Black
strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2010 ok, takk Jeg holder til å Ålesund... men skal innom oslo om noen uker tror jeg
strekkmerketrollet Skrevet 4. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2010 hva betaler du i frakt hos ASOS? Og hvor lang tid tar det før varene kommer?
Hera_75 Skrevet 5. august 2010 #8 Skrevet 5. august 2010 Det koster 50 kroner i frakt - fast pris. Det tar i overkant av en uke før de kommer. Problemet er hvis du havner over 200 (frakt kan komme i tillegg) kroner, da må du betale toll og det blir ekstra utgifter og forsinkelse i forbindelse med postens behandling av dette.. Hvis du bare kjøper tights skal det gå bra, for den er jo bare ca 160 kroner..
strekkmerketrollet Skrevet 5. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. august 2010 ok Merker en mangel på en norsk nettbutikk, med stort utvalg til gravide...! Og da mener jeg fine klær.. ikke bare bomullstopper og bomullstights...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå